علل و درمان سنگ کلیه
نوشته شده توسط : rshaole

علل و درمان سنگ کلیهسنگ دستگاه ادراری بیماری شایع، بروز مردان نسبت به زنان، عمدتا در بالغین جوان رخ می دهد، بروز سمت چپ و راست تفاوت معنی داری وجود ندارد. حدود 40٪ تا 75٪ از بیماران مبتلا به سنگ کلیه دارند درجات مختلفی از درد است. سنگ های بزرگ، تحرک بسیار کم بازده درد کمر یا درد مبهم یا افزایش فعالیت بدنی است. قولنج توسط سنگ های کوچک ایجاد می شود، اغلب به طور ناگهانی با چاقو، درد، کمر به سایر انواع رخ می دهد و شکم.

علت این بیماری

سنگ کلیه یکی از علل عمده بیماری های دیگر و عادات غذایی. سنگهای ادراری در حال حاضر می دانیم که 32 نوع از مواد تشکیل دهنده وجود دارد، ماده رایج ترین اگزالات کلسیم است. قطعات دیگر مانند آمونیوم منیزیم حساب دیفرانسیل و انتگرال فسفات، اسید اوریک، کلسیم فسفات و سیستئین (اسید آمینه) و مانند آن، همچنین می توانید ترکیبی از اجزای مختلف بالا باشد.

درمان

درمان علامتی. مانند استفاده از مسکن، اگر آن را تشخیص داده شود که عفونت یا انسداد، باید با داروهای عنوان مناسب کنترل زمانی که کولیک عفونت، حالب کولوستومی کاتتریزاسیون یا لگن، در صورت لزوم، برای اطمینان از زهکشی صاف از ادرار به منظور تسهیل در مدیریت التهاب و جلوگیری از اختلال عملکرد کلیوی در همان زمان برنامه فعالانه به دنبال شود، درمان و پیشگیری، توسعه مطابق با اجزای مختلف و دلایل اساسا حل مشکل، سعی کنید برای جلوگیری از عود سنگ. مقدار زیادی از آب را می توان با تعداد زیادی از سنگ های کوچک به فشار شستشو ادرار و انزوا را تحت تاثیر قرار، افزایش ادرار نیز کنترل عفونت کمک می کند.

اگر سوالی دارید، شما می توانید با ما از طریق راه های زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک می کنم. بازیابی سریع!

تلفن: + 86-311-89261580

ایمیل: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15100189779





:: برچسب‌ها: درمان,علل,سنگ در کلیه ها ,
:: بازدید از این مطلب : 238
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 تير 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: